Въпроси относно продукти и поръчки

Добавих по -голямо количество продукти. Как мога да променя тази сума?


За да промените количеството на продукта, моля, натиснете бутона „изпрати поръчка“, изтрийте грешното количество с истинското и щракнете върху актуализация. След това можете да продължите да пазарувате или да ни изпратите поръчката.


Как мога да търся конкретен продукт в магазина?

За да търсите продукт, моля, използвайте съществуващия модул за търсене в горната част на сайта. Въведете информацията, която търсите, и ако тя бъде намерена на сайта, ще Ви бъде показан списък със съвместими резултати.

Аз съм юридическо лице. Може ли да купя?

Да, Roco Piese Scutere (generalmotor.ro) почита поръчките на юридически лица. За да получите фискалната фактура с данните на компанията, моля, въведете данните, които ще бъдат поискани при регистрация или по време на процеса на поръчка.

Аз съм публична институция. Може ли да купя?

Да, ние също работим с държавни образувания. Поръчката се извършва на сайта, превеждането по сметката на хазната.

Как да постъпя, ако искам доставката да се извърши на адрес, различен от този, посочен в моя клиентски акаунт?

В тази ситуация, по време на процеса на поръчка, ще имате възможност да въведете информацията, съответстваща на желания адрес за доставка.

Администриране на клиентски акаунт

Забравих паролата за акаунта си. Как да процедирам?

Ако не помните паролата за акаунта си, моля, използвайте опцията Възстановяване на забравена парола, достъпна на страницата Достъп до акаунта.

Какво да направя, ако искам да променя данните на акаунта си?

За да промените данните в клиентския акаунт, моля, влезте в него и след това влезте в опцията Актуализиране на акаунта, достъпна в раздела Моят акаунт.

Мога ли да променя направена поръчка?

Ако искате да промените поръчка, има 2 опции:

моля, свържете се с нас по телефона и ни предоставете допълнителния желан код на продукта;
можете да направите допълнителна поръчка на сайта, с допълнителния продукт / продукти и в секцията „коментар за поръчка“ посочете „кумулиран с идентификатор (номер на първата поръчка)“

Мога ли да разбера за предишни поръчки?

Можете да се запознаете с историята на поръчките, направени на сайта, като влезете в секцията Състояние на поръчката.

Общи въпроси

Искам да купя продукт, който не е на склад. Как да процедирам?

За повече информация относно наличността на продукта, моля свържете се с нас чрез формата за контакт на сайта. или по имейл: comenzi@generalmotor.ro

Искам да получа допълнителна информация, която не се намира на сайта. Как да процедирам?

В този случай, моля, свържете се с нас чрез формата за контакт или имейл на comenzi@generalmotor.ro