Машина за белене на кора за моторен трион Husqvarna 340, 345, 350, 445, 450 (огънат)
Нашите предимства
Описание
Машина за белене на кора за моторен трион Husqvarna 340, 345, 350, 445, 450 (огънат).
* Доставя се с рамо и гърне, предназначени за Husqvarna 340, 345, 350, 445, 450 Jonsered 2145, 2147, 2150, 2152, 2245, 2250
За други модели верижни триони, моля свържете се с нас.
Устройството се използва за белене на трупи, клони и корени се отстраняват лесно.
Може да се използва като устройство срещу дървесни бръмбари.
Металният ограничител (разположен зад остриетата) е изграден, за да поддържа същото разстояние между остриетата и багажника по цялата му дължина.
Описание: Устройството може да бъде приспособено към различни модели верижни триони с размери над 1,5 к.с. Релсата на верижния трион трябва да бъде заменена с носещото рамо. Корпусът на съединителя и защитната плоча на релсата трябва да бъдат свалени преди монтирането на белачката. Корпусът на съединителя трябва да бъде заменен с ролката.Винтове се използват за регулиране на опъването на веригата за затягане на колана. Удобно използване на склонове.
Тегло: 2500 g
Може да е необходимо някои модели да правят малки промени.
Пакетът съдържа:
1 пилинг единица,
резервни остриета,
1 каишка,
1 адаптер за ръкав
1 цилиндрова ключалка (инструмент за отстраняване на съединителя)
Размери:
Ширина на основното тяло: 175 мм
Ширина на фугата на острието: 120 мм
Ширина на острието: 30 мм
Брой остриета: 2
Видео относно монтажа на устройството:
Подробности
Какво казват клиентите
Be kellett állítani, és megköszörülni a pengéket.
Így már tette a dolgát, de rövid használat után a hozzáadott főtengely tűgörgő ledarálta magát, ez egy nagyon gyenge minőségű alkatrész benne. Gyártottunk bele egy bronzperselyt a tűgörgő helyett. Illetve a pengéket hordozó tengely két oldalán lévő SKF csapágyak eléggé szorultak, ezért minimális összegért sokkal jobban futó, szintén zárt Japán csapágyakat tettünk bele.
Maga a konstrukció egy nagyon hasznos eszköz, ha valakinek sokat kell kérgezni.
Illetve ajánlom, hogy az oldalburkolatot ne tegye rá vissza, mert így sokkal jobban tud hűlni a kuplungrész.