Комплект за велосипед с двигател 80cc 2 TIMPI (черен)

[42]
216,21 лв. (с включен ДДС) 244,81 лв.
Безплатна доставка
Промоция на комплект двигател за велосипед
Количество: 5+
Намаление: 10%
Продуктов код - SKU N80180
Поръчайте сега: Доставка вторник, 26 септември 2023 - сряда, 27 септември 2023
Наличен на склад

Описание

Промоция! Купете 5 броя двигателни комплекти и получете 10% отстъпка! *

* Промоцията важи в рамките на наличните наличности. Промоцията се отнася за всички двутактови бензинови комплекти. Трябва да добавите 5 броя, независимо от модела.

* Не се натрупва с други отстъпки



Пълен комплект двигател 80 cmc 2 ПЪТИ

Законите варират от държава до държава и град до град. За пълни правни подробности се свържете с местните държавни и / или градски власти. Крайният потребител или монтажник става производител на превозното средство и поема цялата законова отговорност.

* Можем да осигурим срещу заплащане инсталирането на комплекта върху велосипеда (мястото, където ще се извърши сглобяването: Pitesti - Arges). За подробности, моля свържете се с нас.

Комплектът се състои от:

3.2 конски сили двигател (47 мм отвор на буталото), капацитет на цилиндъра 80 куб

Максимална скорост 80Km / h
карбуратор
Ауспух
0.8 литров бензинов резервоар
Pinion Drive с 44 зъба
Скутер верига за предаване
Обтегач на веригата с лагер
Защита на веригата
Фланец на пиньона
Електронно запалване
Лост за газта с бутон
Кран за газ
Лост на съединителя със заключване
щепсел

Подробности за инсталиране:

За да инсталирате двигателя си, са необходими някои технически и механични умения. Някои купувачи могат да завършат работата за 2 часа, докато други могат да отнемат дори 2 дни. В крайна сметка, колкото и време да отнеме, ще получите голямо удоволствие и удовлетворение, като завършите този проект. В същото време ще разберете системата по-лесно и тя ще ви помогне да я поддържате и експлоатирате. Късмет.

Най-лесният монтаж може да се извърши върху стандартна 26 ”V-образна рамка с 25 мм тръбен профил. Но той може да бъде монтиран и адаптиран на други велосипеди, но след това трябва да бъде адаптиран към съществуващите условия. Тези двигатели имат и нестандартни рамкови адаптери - овални или с по-голям диаметър, така че двигателят да може да бъде прикрепен към рамката. Дори ако в началото на сглобяването ще отделите повече време за довършителни работи и корекции, вместо това ще осигурите хиляди километри работа без експлоатационни инциденти.


1. Монтирайте задвижващото зъбно колело на колелото, както следва:

а. Свалете велосипедната верига

б. Развийте гайките, които държат задното колело на вилицата

в. Извадете колелото от вилицата

г. Разхлабете зъбния фланец, съставен от 2 гумени пръстена и 2 стоманени полумесеца

д. Изрежете всеки гумен пръстен веднъж. Много важно! САМО ЩЕ БЪДЕ РАЗРЕЗАНО МЕЖДУ ДУПКА!

е. Двата пръстена са монтирани от всяка страна на спиците, така че разфасовките да не са в една и съща посока.

ж. Монтирайте зъбното колело на зъбното колело от външната страна, като вкарате винтове (9 бр.) през пиньона, външен гумен пръстен, през спици, вътрешен гумен пръстен, стоманен полумесец, шайби за шайби, плоски шайби, гайки М6 В първата фаза затегнете само всички винтове, без да затягате

ч. Предава се на тяхното последователно затягане, без да се затяга до края. Това затягане се извършва постепенно, с еднаква сила, докато всички фиксиращи винтове се затегнат в края

i. Проверете плоскостта на пиньона. Отклонението (наклонът) от вертикалната равнина не може да бъде по-голямо от 1,5 mm. В противен случай регулирайте винтовете, които причиняват отклонението
j. Монтирайте колелото отново, като вземете предвид центрирането му при затягане на вилицата.

2. Инсталиране на двигателя върху металната рамка

Двигателят е монтиран върху металната рамка на велосипеда.
Ако рамката има кръгло сечение и малък диаметър, тогава ще се използват крепежните елементи, с които е оборудвана от производството.


В случай на друг тип рамка ще се използва винтът с удължителната плоча. По принцип вертикалната лента е с кръгло сечение, така че да не създава проблеми при фиксирането. Удължителният винт ще се използва за обичайната лента (предната). Ще бъде направено предварително сглобяване (с изпускателната тръба), така че да се определи оптималното положение на двигателя върху рамата. Също така следвайте положението на задвижващото зъбно колело, така че слотът в капака му да е разположен така, че да позволява монтирането и работата на веригата на зъбните колела.

а. След маркиране на предната точка на затягане (в случай на рамка с голям диаметър), в рамката ще бъде направен отвор, така че да може стягащият винт да премине през удължението.

б. Прикрепете предната монтажна плоча

в. Свалете предния полумесец на двигателя

г. Прокарайте монтажните болтове на двигателя през отворите на монтажната плоча

д. Шайбите Grover, ножовете и гайките M6 се вкарват и след това се затягат с еднаква сила и симетрично. Последното позициониране на двигателя ще бъде направено така, че двигателят да е центриран в оста на рамката.

е. проверява се дали отработените газове докосват рамката или фланеца, както и дали е монтиран в контакт с педалите. Ако възникне една от ситуациите, двигателят ще бъде преместена така, че да премахне тези неудобства.

препоръка

Гумените втулки могат да се използват за елиминиране на вибрациите, но също и на плъзгането на двигателя по рамката. По същото време 

също така избягвайте да повредите боята върху рамката.

Ако е необходимо, могат да се поставят шайби или дистанционни елементи между монтажната плоча и рамката, така че затягането на гайките да е по-лесно.


3. Ауспух

Проверете дали ауспухът докосва рамката или фланеца, както и дали е монтиран, влиза в контакт с педалите. Ако възникне една от ситуациите, двигателят ще бъде преместена така, че да премахне тези неудобства.
Монтирайте изпускателната система, като избягвате контакт с рамката, монтажните фланци или двигателя. В противен случай двигателят се препозиционира. Използвайте уплътнението на отработените газове, както и плоските шайби и грунд.

4. Сглобяване на карбуратора


Монтирайте карбуратора на всмукателната тръба. Затегнете задържащия винт на задържащата скоба на връзката на входящата тръба на карбуратора. Монтирайте карбуратора с тръби за всмукване на въздух надолу

5. Фиксиране на органите за управление на кормилото

Преди да монтират кабелите, ризите им могат да се свалят и кабелите да се намажат с вазелин, след което да се вкарат обратно в ризите им.

а) Поставете дросела от дясната страна. Разхлабете капака, закрепен с 2 винта, и по този начин го поставете върху дръжката на кормилото. Горният капак съдържа щифт с ролята на фиксиране и предотвратяване на въртенето на опората на лоста. Проверете позицията на този щифт върху кормилото, маркирайте отвора и пробийте с бормашина и бормашина. След като се даде този отвор, горният капак на лоста може да се монтира и двата винта да се затегнат. Свободният край е фиксиран към капака на карбуратора.
b. Монтирайте лоста на съединителя от лявата страна, така че да влизат както спирачката, така и гумената дръжка.

Прикрепете крайната част към свободния край на кабела на съединителя, като затегнете винта. Той е позициониран върху кабела, така че управляващият прът вече няма степен на свобода и вече не се усуква около вала. Ако не се настрои правилно, когато се задейства лостът на съединителя, двигателят няма да се откачи и ще остане трайно закрепен към зъбното колело на предавката.

6. Закрепване на резервоара за гориво към рамката


Прикрепете резервоара за гориво към горната хоризонтална рамка към кормилото. Както в случая на фиксиране на двигателя, могат да се използват гумени втулки. Затегнете 4-те фиксиращи винта, като вземете предвид подчертаването на възможните контролни кабели на велосипеда. Захранващият клапан е фиксиран към захранващата тръба заедно с уплътнителното уплътнение. Допълнителни уплътнения могат да се използват, ако ситуацията го изисква.

7. Електронно устройство за запалване


Електронното запалване е фиксирано върху рамката на велосипеда. Ще се вземе предвид, че има достатъчно кабел за захранване на свещта от двигателя. За фиксиране можете да използвате металния фланец в комплекта или бърз пластмасов фланец, преминал през фиксиращите отвори на електронното изгаряне. Ще се счита, че се поставя възможно най-далеч от двигателя, за да се намали преносът на топлина от двигателя.

8. Сглобяване на щепсела

В този момент свещта се отстранява, ако е монтирана на двигателя. Това може да бъде премахнато с помощта на гаечния ключ от комплекта.

Свещта ще бъде сглобена САМО в края на инсталацията, като се използват следните стъпки:

Ако свещта има капак отгоре, тя се отвива и отстранява, за да може свещта да се постави в главата на свещта. Ако не го направите, това може да доведе до унищожаване на записа.

9. Монтаж на обтегача


Монтирайте обтегача на веригата върху хоризонталната вилка, като оставите опъващото колело в минимално положение.

Отстраняване на капака на зъбното колело


Отстранете капака, в който се намира пиньонът на задвижването. Разхлабете 3-те винта с права отвертка.

Сглобяване на веригата

Монтирайте веригата на пиньона на задвижването. Това става с помощта на гаечния ключ, който върти вала на двигателя. В същото време веригата се навива. Другият край се случва над зъбното колело на колелото, но също и над обтегача. По този начин може да се изчисли необходимата дължина на веригата.Имайте предвид, че отворът за затваряне също е поставен със сигурност.

Намаляване на размера на веригата

Дължината на веригата е намалена. След като е маркиран до необходимата дължина и отстраняването от зъбните колела, болтовете се отстраняват. Може да се използва дорник 3 мм, втулка и чук. Повторете стъпката за сглобяване на веригата. Предпазният отвор е вмъкнат, както и предпазителят.

Регулиране на обтегача

Повдигнете обтягащото колело до необходимото положение, така че веригата да е опъната достатъчно, но не прекалено силно. Затегнете болтовете, закрепващи обтегача и опъващото колело.

Последни проверки

Направете няколко движения напред и назад на велосипеда с изтегления лост на съединителя, за да видите равнината на веригата с 2-те зъбни колела, но също и с опъващото колело. Ако ситуацията го изисква, компонентите с проблема се коригират.

Подробности

SKU
N80180
Тегло
9.8 kg
Бранд

Какво казват клиентите

4.9 от 5 звезди
Based on 42 votes
5 звезди
93%
4 звезди
7%
3 звезди
0%
2 звезди
0%
1 звезда
0%
Притежавате ли или ползвали ли сте продукта?
Публикувайте рецензия

Напишете коментар и спечелете точки за лоялност на стойност 0,41 лв..

R
Robert Stan
преди 4 месец/а
Chiar nu mă așteptam la aceasta calitate superioară a motorul mai ales prețul ești foarte foarte bun fata de alte site uri mi a plăcut foarte mult produsul și l am montat foarte repede și ușor merge perfect nu are nicio problema recomand
I
Ifrose Iulian
преди 5 месец/а
Nota 10
I
Iulian
преди 6 месец/а
Am o bicicleta veche se potrivește pinionul?
M
Mihai
преди 6 месец/а
Trebuie permis pentru aceasta bicicleta ?
M
Mihai
преди 7 месец/а
Sunt mulțumit de acest kit ,nu ma asteptam sa traga așa frumos ,inca este in rodaj folosesc ulei husquarna 50ml/l totusi este si putin disconfort adica daca vrei sa scapi de șocuri si trepidatii recomand 4t ,m-am plimbat cu unu si este cu totul altceva eu am vrut mai mult sa il testez, la tara este destul de practic ,recomand ax cu rulmenti la roata spate sper ca am dat un feedback cat de cat ok
S
Satcou Robert-Cristian
преди 8 месец/а
Este super bun foarte mulțumit!
G
Gabi Dumi
преди 8 месец/а
salut ,GIANILUCA ne cam speie, oare merge pe dealuri sau pe drumuri ne asfaltate docamdata am montat vreo 22 de motorase si toate merg si la ora actuala fara nici -o reparatie ,dar conteaza mult de meseriasul care il verifica cap coa da il unge cum trebuie si il regleaza cum trebuie ,pentru mineeste o placere sa montez si sa ma plimb cu iele .
S
Sorin
преди 6 месец/а
Interesantă întrebare dar sunt și vlogger sunt și mecanic de aceste motoare și în patru timpi și adevărata lor capacitate cilindrică este de 65 nu de 80 CC
B
Burdarus Florin
преди 5 месец/а
Salut Gabi ! Am primit și eu unul cadou și nu reușesc sa ii dau de cap, nu pornește, și nu da nici un semn ca ar porni…benzina ii vine, i am băgat și șpriț , scânteie da, dar doar după ce motorul e mai turat din câte am văzut (am dat la bormașina sa îl învârtă ca nu mai puteam sa împing atata). Ma poți ajuta te rog cu un sfat? 0734833945
C
Constantin Cobilita
преди 9 месец/а
Foarte simplu și ușor de montat,merge bine, sunt foarte mulțumit,este al doilea kit cumpărat de mine de la dumneavoastră!
A
Ady
преди 9 месец/а
Este foarte fiabil și ieftin de întreținut, dar daca nu știi cum să ai grijă de el o sa se strice , ungeți totul la timp și verificați la fiecare tura șuruburile. Piesele pt acest motor sunt foarte ieftine, după 2 ani și 50000 km nu a fost nevoie sa schimb nimic, rodajul a fost făcut cu o cantitate mai mare de ulei . Recomand sa va uitați la tutoriale pe YouTube, m-au ajutat foarte mult, iarna recomand relantiul dat la maxim
V
Vlad popovici
преди 10 месец/а
Are loc motorul pe aceasta bicicleta
M
Marian
преди 10 месец/а
Imi poate spune cineva dacă avem biciclete acționate de acest motor, politia ne oprește?
l
luca
преди 11 месец/а
este nevoie de permis pt acest motor sau ceva omologari/acte la primarie /politie?
N
Nasta luca
преди 11 месец/а
Acest motor merge pus pe acest cadru?
l
luca
преди 11 месец/а
Are motru loc pe aceasta bicicleta
P
Pascaru Adrian
преди 11 месец/а
daca sti cum da il pui incape
G
Gabi Dumi
преди 11 месец/а
salut ,rodajul se face cu douo rezervoare o cantitate mai mare de ulei cam 40 mg la litru si cu ulei HEXOL nu altceva, motorasul trebuie bine verificat strins si reglat si bine uns cu vaselina la coroana de ambreaj si tot odata la arcul principal central prin desfacerea surubului opritor cablu ambreaj ,,,, bafta si atentie in trafic .
A
Ady
преди 9 месец/а
După rodaj care este cantitatea recomandata la litru ?
G
Gabi Dumi
преди повече от година
salut, diferenta intre moturasul de100 c, si 80 c, se cunoaste cind il pui in sarcina la panta dar raportul de ziteza este acelas ,este pentru oameni mai grei....
C
Claudiu
преди 5 месец/а
Salut Gabi,vreau sa stiu daca la pante medii se descurca cel de 100cc,sau care il recomanzi pentru pante,cel de 100cc sau 80cc?
B
Bârea Ştefan
преди повече от година
Cum se face rodajul corect, al motorului ?
d
dan hondan
преди повече от година
si inca ceva am vb si cu POLITISTI DE LA RUTIERA si miau spus acelas lucru ca NU a aparut vreo lege care sa ne oblige sa inscriem sau sa omologam bicicletele cu motor ,,,,,dar miau spus ca trebuie echipata corespunzator cu stopuri si lumini si chiar a zis sa fim foarte atenti in trafic.
d
dan hondan
преди повече от година
salut ,am fost la RAR si am vb cu toti angajati de acolo chiar am insistat sa ma lamureasca daca trebuie omologat sau trecut la primarie ,si miau spus ca iei asa ceva nu face caci nu a aparut nici o lege sa ne oblige sa le inscriem undeva.
A
Anache Enache
преди повече от година
un kit de bicicleta forte bun vil recomand tuturor